Cennik Daikin Sky Air R32/VRV 2023, Cena klimatyzatorów Daikin VRV/Sky Air R32 2023

Daikin Airconditioning Poland Sp. z o.o. – CENNIK 2022 155 6. GWARANCJA JAKOŚCI, RĘKOJMIA ZA WADY 6.1. DAPO udziela gwarancji jakości na sprzedawane Urządzenia na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej dostępnej na stronie internetowej www.daikin.pl. 6.2. Kupujący ponosi wyłączną odpowiedzialność wobec użytkowników Urządzeń z tytułu zgłaszanych przez nich roszczeń oraz za należyte i terminowe wykonanie wszelkich procedur gwarancyjnych. Kupujący odpowiedzialny jest za dokonanie na własny koszt napraw Urządzeń z wykorzystaniem części dostarczonych przez DAPO. 6.2.a. Postanowienia szczególne dotyczące pomp ciepła Daikin Altherma: Kupujący ponosi wyłączną odpowiedzialność wobec użytkowników za dostawę i prawidłowy montaż Urządzeń. Do obowiązków Kupującego należy między innymi: montaż Urządzeń, wykonanie podłączeń instalacji wodnej, napełnienie i odpowietrzenie instalacji wodnej, rozłożenie rurociągów chłodniczych i przewodów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi instrukcjami montażu dla Urządzeń oraz przygotowanie instalacji do uruchomienia zgodnie z Protokołem „Zakres czynności montażowych Altherma” dostępnym na stronie www.daikin.pl. Uruchomienie urządzenia oraz wykonanie wszelkich procedur gwarancyjnych realizować będzie Fabryczny Serwis Pomp Ciepła Daikin Altherma. 6.3. Gwarancja udzielona przez DAPO nie obejmuje wad Urządzeń, które powstały po wydaniu Urządzeń Kupującemu, za które Kupujący ponosi pełną odpowiedzialność. 6.4. W szczególności DAPO nie ponosi odpowiedzialności za zgodność Urządzeń z oczekiwaniami Kupującego lub użytkowników, za prawidłowość zamontowania Urządzeń w budynku czy pomieszczeniu docelowym oraz za nieprawidłowe dobranie Urządzenia do parametrów budynku lub pomieszczenia. 6.5. Odpowiedzialność DAPO z tytułu rękojmi za wady jest wyłączona. 6.6. W przypadku wystawienia przez DAPO karty gwarancyjnej na Urządzenia, postanowienia zawarte w karcie gwarancyjnej uzupełniają postanowienia Ogólnych Warunków odnośnie zakresu gwarancji. W razie sprzeczności karty gwarancyjnej z Ogólnymi Warunkami, rozstrzyga treść karty gwarancyjnej, z wyjątkiem punktów 6.2 – 6.5, które obowiązują niezależnie od treści karty gwarancyjnej. 7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ODSZKODOWAWCZA 7.1. Całkowita i łączna odpowiedzialność odszkodowawcza DAPO z jakiegokolwiek tytułu na podstawie lub w związku z zawieranymi przez DAPO Umowami Sprzedaży (w tym w szczególności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy Sprzedaży) jest ograniczona do ceny netto sprzedanych Urządzeń. Ponadto DAPO nie jest odpowiedzialne za utracone przez Kupującego lub użytkownika Urządzeń korzyści. 8. ZASTRZEŻENIE WŁASNOŚCI 8.1. DAPO zastrzega własność wszelkich Urządzeń aż do pełnego uiszczenia ceny przez Kupującego. Do tego czasu ryzyko utraty, uszkodzenia lub pomniejszenia wartości Urządzenia ponosi Kupujący. 8.2. Kupujący z chwilą zawarcia Umowy przelewa na DAPO wszelkie roszczenia w stosunku do kontrahentów Kupującego, jakie powstaną z tytułu dalszej sprzedaży Urządzenia objętego zastrzeżeniem prawa własności. 8.3. Jeżeli przed zapłatą ceny Kupujący przeniesie prawo własności na osobę trzecią, suma uzyskana z tego tytułu będzie w pierwszej kolejności przeznaczona na zaspokojenie roszczeń DAPO. Jeżeli sumy z tego tytułu nie da się odzyskać, Kupujący jest odpowiedzialny za wynikłą stąd szkodę. 9. INFORMACJE POUFNE 9.1. DAPO może ujawniać Kupującemu informacje o charakterze poufnym. O ile DAPO nie wyrazi uprzednio zgody na piśmie, Kupujący nie będzie wykorzystywać ani ujawniać tego rodzaju informacji osobom trzecim. W szczególności, choć niewyłącznie, za informacje poufne uważa się dane o udzielanych rabatach. 9.2. Kupujący, który przy wykonywaniu Umowy posługuje się lub współpracuje z osobami trzecimi, zobowiązany jest do poinformowania tych osób o obowiązku zachowania tajemnicy w stosunku do informacji poufnych oraz skutecznego wyegzekwowania od nich obowiązku zachowania poufności w takim samym zakresie, w jakim obowiązek ten dotyczy Kupującego. 10. ZMIANY OGÓLNYCH WARUNKÓW 10.1. Ogólne Warunki mogą być zmienione przez DAPO w każdym czasie. DAPO dołoży wszelkich starań, w szczególności poprzez ogłoszenie na swojej stronie internetowej, aby powiadomić Kupujących o zmianach w Ogólnych Warunkach. Wejście w życie zmienionych Ogólnych Warunków następuje z chwilą ogłoszenia na stronie internetowej www. daikin.pl . 10.2. Wszelkie zmiany Ogólnych Warunków nie dotyczą Umów Sprzedaży zawartych wcześniej, tj. przed wejściem w życie zmienionych Ogólnych Warunków. 11. SIŁA WYŻSZA 11.1. Żadna ze Stron nie będzie odpowiedzialna za niewykonanie lub nienależyte wykonanie swoich zobowiązań wynikających z Umowy Sprzedaży spowodowane przez siłę wyższą. 11.2. Poprzez siłę wyższą Strony rozumieją zdarzenie nadzwyczajne, niezależne od żadnej ze Stron, niemożliwe zapobieżenia lub przeciwstawienia się im, także wówczas, gdy uniknięcie określonego zdarzenia wymagałoby podjęcia działań, których koszty przewyższałyby możliwe do ocalenia korzyści; w szczególności za przypadki siły wyższej uważa się: wojnę, działania wojenne, stan wyjątkowy, strajki, w tym strajk generalny oraz strajk włoski, epidemie, pandemie, oraz stany epidemii i pandemii, w tym w szczególności pandemię lub epidemię wirusa SARS-CoV-2 powodującego chorobę Covid-19 oraz inne choroby, stan klęski żywiołowej, w tym spowodowany siłami przyrody oraz awariami urządzeń przemysłowych i skażeniem radioaktywnym, awarie instalacji, maszyn lub urządzeń w fabrykach produkujących i dostarczających urządzenia dla DAPO, akty władzy publicznej, kataklizmy naturalne jak trzęsienia ziemi lub powodzie, eksplozje, pożary, etc. lub inne zdarzenia losowe („Siła Wyższa”). 11.3. Strona, która nie jest w stanie wywiązać się ze swoich zobowiązań wskutek zaistnienia Siły Wyższej zobowiązana jest poinformować niezwłocznie, tj. w terminie 14 dni, drugą Stronę o tym fakcie. Druga Strona powinna być również poinformowana o ustaniu okoliczności uważanych za Siłę Wyższą. 11.4. Jeżeli zdarzenia Siły Wyższej lub jej skutki trwać będą dłużej niż 30 dni – Strony w dobrej wierze podejmą decyzję co do odstąpienia od Umowy Sprzedaży lub takiej zmiany Umowy Sprzedaży, która będzie uwzględniać chwilowy brak możliwości jej wykonywania. 11.5. W przypadku wystąpienia Siły Wyższej DAPO jest uprawniony do odstąpienia od Umowy Sprzedaży. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży może być wykonane w terminie 3 miesięcy od dnia wystąpienia Siły Wyższej. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w takim przypadku nie pociąga za sobą uprawnienia do żądania przez drugą Stronę jakiegokolwiek odszkodowania lub kary umownej. 12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 12.1. Strony zmierzać będą do polubownego rozstrzygania wszelkich sporów związanych z interpretacją lub wykonaniem Umowy Sprzedaży. 12.2. Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów będzie sąd właściwy dla siedziby DAPO. 12.3. W sprawach nie uregulowanych w Ogólnych Warunkach stosuje się przepisy polskiego prawa.

RkJQdWJsaXNoZXIy MzY3NjM4